Kangoo sa zvijezdom nestat će s tržišta

Mercedes Citan i T-klasa nestat će s tržišta. Modeli nastali u saradnji s Renaultom prodaju se vrlo slabo.

Mercedes se uporno borio za povećanje prisutnosti na tržištu privrednih vozila. Međutim, nisu svi pokušaji bili uspješni. Svi dobro znamo kako je završila X-klasa, pickup razvijen na bazi Navare. Iako je imao neke zanimljive karakteristike, uključujući verziju s V6 dizelskim motorom ispod haube i stalnim 4×4 pogonom, privukao je malo interesa. Isto se odnosi i na mali dostavnik, kao i na njemu baziran karavan.

Citan i T-klasa su trebali biti novi posao. Dobili su zanimljiviji izgled, ljepšu unutrašnjost i bolje motore. Postoji čak i električna verzija. I što? I ništa. Prodaja je pala i kupci biraju druge automobile. Za marku iz Stuttgarta ovo je dovoljan signal za djelovanje.

Mercedes Citan i T-klasa nestaju s tržišta


Ovi modeli nikada nisu imali priliku postati vrlo popularni. Nijemci su radije računali na mogućnost proširenja svoje flote među kupcima koji već koriste komercijalna Mercedesova vozila. Citan kao nadopuna Vitu i Sprinteru imao je smisla “na papiru”. U praksi se pak pokazalo da je to skupa dopuna ponude.

Brojke ne lažu. Mercedes je prošle godine imao jako lošu prodaju ova dva modela. Kako god pogledali, ovo su strašni rezultati koji se ne “slijepe” ni u jednom Excelu.

Nijemci plaćaju Renaultu proizvodnju ovog automobila, jer je riječ o blizancu Kangooa, s drugačijim prednjim dijelom i interijerom.

Kako prenosi Automobilwoche, Mercedes je odlučio iduće godine reći zbogom ova dva modela bez pripreme nasljednika. Razlog je jednostavan – smatralo se da je bolje fokusirati se na veće modele koji donose novac. Osim toga, uskoro će svjetlo dana ugledati nova generacija Vita i Sprintera, izgrađena na platformi VAN.EA. Iako je ovdje bitna elektrifikacija, na ovoj će se platformi izrađivati ​​i klasične verzije s unutrašnjim sagorijevanjem.