autopijaca.ba autopijaca.com autopijaca.me kamioni.ba rentacar.ba trazim.com zdravlje.ba

Vozili smo Volkswagen Golf 8 u Portu – novi standard




Volkswagen Golf je najprodavaniji automobil u Evropi i zbog toga, automatski predstavlja novi standard.

Golf je toliko uspješan, pa Volkswagen, bolje od bilo koga zna šta „Volk“ (narod) traži i želi.

Kao i sa dosadašnjim Golfovima, Volkswagen traži određenu ravnotežu, budući da jedni traže pouzdan automobil za svakodnevnu upotrebu, a drugi žele nešto novo.

Koliko je u svemu tome Volkswagen uspio, otkrivamo u Portu, u Portugalu, na prvim promotivnim vožnjama za novinare.

Golf 8 je odmah prepoznatljiv. Linije su postale nešto oštrije, a od svog prethodnika je malo duži, malo uži, međuosovinsko rastojanje je ostalo gotovo isto, ali je poboljšana aerodinamika.

Takve izmjene se odražavaju i na unutrašnjost, pa je prostor na prednjim sjedištima odličan, čak ostavlja utisak da daje više prostora u odnosu na druge automobile, koji „na papiru“ imaju jednak prostor. Putnicima na stražnjoj klupi, također, neće biti previše tijesno, ali se neće moći ni razmetati.

Ono što je zaista novo je infotainment sistem, kojim se može upravljati, bilo dodirom na ekran, bilo gestikulacijom, i ne može se usporediti sa onim u Golfu 7. Osim toga, u novom Golfu tabla sa instrumentima je potpuno digitalizirana, pa standardnih instrumenata sa kazaljkama više nema. Zapravo, ovo je Golf za digit



alnu eru i prvi Volkswagen sa tehnologijom car2x (komunikacija automobila sa svijetom), kako bi se pravovremeno upozorila ostala vozila na potencijalne opasnosti (npr. vozilo koje je iza krivine imalo udes, javlja svim ostalim umreženim vozilima i priprema ih na opasnost).

Sistemi asistencije posljednje generacije su još korak bliže autonomnoj vožnji. Tu su još i IQ.Light, LED matrix svjetla, digitalni ključ (otključavanje preko smartphonea), audio sistem Harman Kardon snage 480 W, innovision kokpit kao standard, sa novim načinom interakcije sa korisnikom.

Novi Golf je „always online“ sa funkcijama We Connect i We Connect Plus, za kontinuirani streaming/internet. Uz to, tu su i mogućnosti za naknadnu aktivaciju pojedinih funkcija, te ambijentalno osvjetljenje.

Za ovaj automobil, Volkswagen je pripremio neobično široku ponudu pogonskih agregata, ali se očekuje da će modeli sa benzinskim 1.5 TSI motorom biti najprodavaniji. Da budemo precizniji, motor 1.5 TSI je dostupan u više varijanti, pa je dostupan sa 130 KS i 200 Nm obrtnog momenta, sa 150 KS i 250 Nm obtrnog momenta, ali i kao blagi hibrid e-TSI, sa elektromotorm koji radi na 48 V, a koji obećava uštedu goriva i 17% manju emisiju polutanata.

Naravno, to ni izbliza nije sve, jer će Volkswagen ovaj model nuditi sa benzinskim, dizelskim motorima, kao blage i plug-in hibride, pa č



ak i sa pogonom na gas, sa snagama već od 90 pa do više od 200 KS.

Golf 8 se temelji na MQB-A platformi, koja je u osnovi slična kao kod prethodnog modela, mnogo toga je izmjenjeno. Prije svega drugačiji je ovjes, koji je sličan kao kod većeg Passata, pa shodno tome ima i bolja vozna svojstva. Istovremeno, unaprijeđen je i upravljački sistem, a tu su i nove gume, koje unatoč širini nemaju povećan otpor kotrljanju i ne stvaraju više buke, što je rezultat Volkswagenove saradnje sa proizvođačima guma.

Zbog svega toga, osjećaj na volanu je veoma dobar, što kod vozača podiže povjerenje, sigurnost i samouvjerenost u vožnji.

Sa novim Golfom, Volkswagen ponovo dokazuje da veoma dobro zna šta kupci traže. Golf 8 je prije svega moderan automobil, koji donosi savremena rješenja, ali u prepoznatljivom paketu, i što je bitno, donosi sigurnost i udobnost, koja se neće pretjerano odraziti na cijenu.

Pred novim Golfom je težak zadatak da nastavi tamo gdje su stali njegovi prethodnici, a nova rješenja koja su primijenili njegovi tvorci će mu u tome pomoći, kao i dugogodišnja tradicija, jer će kupac Golfa, ostati kupac Golfa.


Podijelite na društvenim mrežama